Papa Grappa

Papa Grappa är inte bara en pizzeria och restaurang, det är ett fik också! Utifrån ser detta fik väldigt spännande ut men besvikelsen var stor när vi upptäckte att utbudet var väldigt dåligt. Alldeles för få bakverk och höga priser gjorde mig skeptisk. Om man tycker att modern, fräsch design är mysigt så kan man säkerligen njuta här. Men jag som frälsar "farmors möbler" tyckte atmosfären var lite stel. 
   Saras upplevelse på toaletten var väldigt komisk, då hon inte hittade tolettrullen. Hon fann den, efter mycket letande, kamoflerad i orange! Måste säga att jag mer hade uppskattat ett större sortiment av bullar och kakor än att toapappret matchar kaklet.
   Vi hade ändå en trevlig stund trots dryg personal som lät oss stå och vänta ett bra tag innan vi fick betala. Alex önskan om att slippa de torkade tomaterna i sin varma macka nekades med kommentaren "Du får peta i din egen mat". Men jag antar, och hoppas, att det är bättre service på restaurangen.

Prislista:
Alex: 2 varma mackor för 100 kr (mackorna hette något i stil med "Pagini".) Väldigt god men minus för att han själv fick ta bort tomaterna.
Aida: Latte 26 (bör nämnas att den nästan var hälften så stor som Latten från Curiosa)
Elin: En macka för 49 kr Samma macka som Alex och den var oerhört god men inte mycket mat med tanke på priset.
Sofie: Lasagne för 69 kr. God men udda smak.
Sara: Egengjord glass. 1Kula: 24 kr 2kulor: 34 kr. God men Sara såg inte alltför imponerad ut. Kulorna var VÄLDIGT små.

//Elin


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad trevligt att du delar med dig av mina toalettbesök ;P

2008-10-25 @ 21:26:40
URL: http://buckler.blogg.se/
Postat av: Elon

Jag VET! Du hade ju en ganska spännande upplevelse ^^

2008-11-01 @ 17:42:31
URL: http://elinforsbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0