Wayne's Coffee

Okej, ni får självklart skylla lite på mig. Lite. Uppdateringar ska ske här i bloggen varje måndag! Idag är det.. inte måndag. Anyway så har jag i vilket fall minne ifrån måndags då vi fikade på Wayns Coffée.

Eftersom vi näst intill varje måndag har hittat små farmor-caféer så bestämde vi oss denna måndag för ett lite mer kännt ställe. Det faller självfallet inte samma nivå på mysfaktor när du inte befinner dig i farmors vardagsrum, men stilrent och glada färger finns det i varje fall gott om. Gott om folk också, vilket betyder att det är omtyckt av många! :)

Vad som beställdes låter jag er själva få ta er en titt på, jag är för lat nu, såhär dags. Jag ger er även en titt på hur vi som fikar vareviga måndag faktiskt ser ut! Även om de flesta som läser bloggen antagligen känner oss. But still...

    (sallad; en uppäten bagle)
 

Vi bjuder på en helfin bild på tha gaang. AlexSANDER in the middle like a real pimp, aka gästbloggare.

peace, SOFIE


Kommentarer
Postat av: Isabell L

HEJ kafègänget!

Jag är en trogen läsare på 15 höstar som oxå bor i Norrköping&ÄLSKAR att fika.Igår när jag och min kompis var ute på en höstig promenad gick vi förbi ett litet kafè nere vid rådhuset som hette PETERS KONDITORI!Och jag tänkte att om ni kunde "CHECKA" in det och skriva om det här på bloggenså skulle det vara roligt!:)Höstiga Kramisar.

2008-10-07 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0